Relacja z zajęć

opublikowano, 12 stycznia 2020

Rozwiązywanie indywidualnych problemów smartfonowych

Data i miejsce

11 STYCZNIA 2020

  MIEJSCE: TARNOBRZEG

Latarnik
JULIA FATALSKA

Były to ostatnie zajęcia z ową grupą, na których skupiłam się na rozwianiu wszelkich wątpliwości związanych ze smartfonami uczestników. Wśród pojawiających się problemów pojawiły się m.in.:

- zainstalowanie aplikacji "lusterko",

- włączanie i wyłączanie sieci komórkowej,

- usunięcie aplikacji,

- wytłumaczenie poszczególnych funkcji telefonu: latarka, Bluetooth, WiFi, "Nie przeszkadzać",

- zmiana języku telefonu,

- wprowadzenie karty do telefonu,

- podłączanie się do WiFi,

- usunięcie historii.

Podczas zajęć został poruszony temat e-recept. Przedstawiony został szereg etapów wymagających jej realizacji. Omówiony został także termin "profilu zaufanego", aplikacji "gov.pl", która była całkowitymi nowościami wśród uczestników.

Zajęcia wymagały przerobienia każdej z zagwozdek indywidualnie metodą "krok po kroku". W czasie rozwi

Zajęcia wymagały przerobienia każdej z zagwozdek indywidualnie metodą "krok po kroku". W czasie rozwiązywania wszelkich smartfonowych problemów uczestników pozostali poszukiwali we własnych telefonach jakichkolwiek niezgodności.

Czas trwania: 4 godziny.

Zanim klikniesz „Przejdź do strony” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie Polityki Prywatności.

Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych.

Klikając „Przejdź do strony” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się z naszym regulaminem Polityki Prywatności.

Polityka Prywatności