Rozwiązywanie indywidualnych problemów smartfonowych
Były to ostatnie zajęcia z ową grupą, na których skupiłam się na rozwianiu wszelkich wątpliwości związanych ze smartfonami uczestników. Wśród pojawiających się problemów pojawiły się m.in.:
- zainstalowanie aplikacji "lusterko",
- włączanie i wyłączanie sieci komórkowej,
- usunięcie aplikacji,
- wytłumaczenie poszczególnych funkcji telefonu: latarka, Bluetooth, WiFi, "Nie przeszkadzać",
- zmiana języku telefonu,
- wprowadzenie karty do telefonu,
- podłączanie się do WiFi,
- usunięcie historii.
Podczas zajęć został poruszony temat e-recept. Przedstawiony został szereg etapów wymagających jej realizacji. Omówiony został także termin "profilu zaufanego", aplikacji "gov.pl", która była całkowitymi nowościami wśród uczestników.
Zajęcia wymagały przerobienia każdej z zagwozdek indywidualnie metodą "krok po kroku". W czasie rozwi
Zajęcia wymagały przerobienia każdej z zagwozdek indywidualnie metodą "krok po kroku". W czasie rozwiązywania wszelkich smartfonowych problemów uczestników pozostali poszukiwali we własnych telefonach jakichkolwiek niezgodności.
Czas trwania: 4 godziny.