Relacja z zajęć

opublikowano, 08 maja 2021

Spotkanie organizacyjne - diagnoza potrzeb uczestników

Data i miejsce

30 KWIETNIA 2021

  MIEJSCE: OPATOWICE, TARNOWSKIE GÓRY

Latarnik
DOMINIKA CHARYTON

Państwo byli zainteresowani obsługą profilu zaufanego. Załozylismy konta za pośrednictwem Internetu, gdzie osoby miały się udać do Urzędu Miasta w Tarnowskich Górach celem uwiarygodnienia siebie. 

Dodatkowo poruszaliśmy kwestie związane z pisaniem dokumentów w programie Word. Jak wstawiać tabele, dodawać i usuwać wiersze, jakkich błędów nie popełniać formułując dokument urzędowy.

W kolejnych dniach instalowaliśy aplikację whats up na laptopie celem przeglądania wiadomości otrzymywanych bezpośrednio na telefon. W ten sposób łatiwej skopiować link i dostać się np na spotkanie na zoomie w latopie.

Na trzecim spotkaniu, wchodziliśmy na stronę obywatel.gov.pl i sprawdzalismy jak otrzymać e-receptę, jak się zapisać na szczepienie, oraz jak sprawdzić historię leczenia. Ponadto sprawdzaliśmy punkty karne, oraz inne ciekawe kwestie dotyczące Pańswa odnośnie spraw urzędowch.

W ostatnim dniu tworzyliśmy kartki okolicznościowe za pośrednicwem strony www.canva.pl oraz uczylismy się je wysyłać za pomocą linku jak również dodawać załączniki do wysyłanego emaila. Podsumowaliśmy nasze 4 spotkania oraz poznane aspekty związane z usprawnieniem pracy na komputerze i telefonie.

Zanim klikniesz „Przejdź do strony” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie Polityki Prywatności.

Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych.

Klikając „Przejdź do strony” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się z naszym regulaminem Polityki Prywatności.

Polityka Prywatności