Spotkanie organizacyjne - diagnoza potrzeb uczestniczki
Pani Henryka w pierwszym dniu 01.04.2021r. miała sprecyzowane oczekiwania dotyczące wspólnej pracy. Pierwszym oczekiwaniem było, usprawnienie pakietu Ms Office. Zakupiłyśmy oprogramowanie Ms Office oraz aplikacja została zainstalowana. Poza tym uczestniczka chciała, by podłączyć drukarkę, i przedstawić zagadnienia związane z realizacją usług dot. profilu zaufanego.
Pozostały czas będzie przeznaczony na realizację zagadnień wynikających z Lokalnego Planu Działania.
Drugie spotkanie 02.04.2021r. dotyczyło e usług publicznych w sieci.
Podczas zajęć które odbyły się w kwietniu uczestniczka nabyła poniższe umiejętności:
- rejestracji i logowania do Profilu Zaufanego,
- logowania na Internetowe Konto Pacjenta oraz przeglądanie zasobów i uzupełnianie danych,
- rejestracji i zgłoszenie na szczepienie przeciw Covid-19,
- rozliczenie PIT za 2020 na portalu www.podatki.gov.pl
- rejestracja do programu Rodzina 500+,
- Narodowy Spis Powszechny 2021 - sami spisujemy sie przez internet www.spis.gov.pl.
Ponadto poznali wiele aplikacji na smartfon:
- komunikator Messenger i WhatsApp
- dokumenty w aplikacji mObywatel,