Spotkanie dotyczące mapowania potrzeb i realizacja zagadnień dotyczących usług e-puap.
Poznanie się oraz ustalenie wspólnych zasad pracy oraz czasu i miejsca pracy.
Przedstawienie Lokalnego Planu Działania i wspólne ustalenia odnośnie przydatnych tematów do pracy.
Realizacji zagadnienia związanego z e-usługami publicznych (epuap, epacjent, ebankowość itd..)
Kolejne terminy spotkań zostały ustalone w dniach 06.04, 09.04, 12.04.2021
Pani Alojzja nastawiała się głównie na pracę ze smarfonem. Edukacja dotyczyła dodawania kontaktów telefonicznych, usuwanie, edycja.
Poruszanie się po Internecie. Wyszukiwanie ciekawych koncertów, oraz miejsc kulturalnych.
Uczestniczka mają dostęp do Internetu chciała by nauczyć ją obsługi aplikacji Whats up. Pobrałyśmy aplikację, dodałyśmy kontakty i ucestniczka telefonowała do znajomych, by móc przetestować wybieranie połączeń z kamerą oraz możliwość odbierania połączęć.
Sporo czasu zostało poświęcone tej tematyce.
Dokonałyśmy również spisu powszechnego, oraz surfowałyśmy po Internecie wyszukując ciekawe kwestie dla Pani Alojzji.
Podsumowanie poznanych zagadnień.